Monday, July 2, 2007

b'estival cu bestii multe

uneori cand iti place ceva extraordinar de mult nu mai poti vorbi despre acel ceva tocmai pentru a nu falsifica prin cuvinte tot ce ai simtit in momentele alea.
lucrul acesta mi s-a intamplat la wu ieri,cand am refuzat sa cant melodiile,cum faceau toti,tocmai pentru a-i auzi pe ei.tot ce pot sa zic e ca de sus,de pe umerii cui stateam am vazut o mare de oameni compacta care asista la concert,oameni diversi(excluzand inapoiatii mintali) care dadeau din cap si au tinut mainile sus tot concertul,un method man energic,un rza si gza in carne si oase,oamenii pe care i-am asteptat cel mai mult.
m-a dezamagit f mult ghost face(pe care il ador de ceva timp).ma asteptam la mai multa energie,sau macar sa i se simta prezenta pe scena.
big up fo' u-god care mi-a placut nespus de mult(pe care nu il consider un mc excelent).
cam atat despre concert. restul pastrez pentru mine.oricum cei ce vor citi ce am scris mai sus vor sti exact starea mea.

as vrea totusi sa nu inchei brusc acest post.
am venit la b'estival nu doar pt wu ci si pentru a vedea o diversitate in ceea ce priveste stilurile de muzica si prestatiile fiecarui artist in parte.

Chicks on speed au reprezentat maxim ieri indiferent de ce au spus mintile scurte din jurul meu.un show absolut demential,in cel mai postmodern mod posibil,plin de culoare,mesaje camuflate foarte bine in spatele unor sunete si culori stridente.nonconformism total.langa mine a stat un domn,nostalgic alice cooper,care a ascultat si a vazut tot concertul iar la sfarshit a adaugat ca va veni si ziua cand va intelege si aceasta forma de muzica(avand un ton nu deranjat ci curios mai mult)

nu am sa inteleg niciodata de ce oameni care nu au de a face cu ce se presteaza la o scena totusi stau si se chinuie sa suporte ceva ce nu le place ................mai si emana stare negativa in jurul lor.oamenii de cea mai joasa spetza care aratau muie gratuit,cu imaginatie ingradita,nostalgici prosti si probabil rasisti m-au facut sa ma gandesc ca romanii sunt inca orbi si insensibili.fanii lui manson sunt niste pitici mici egoisti si ingusti la minte care cred ca cine ajunge primul in fata scenei sta acolo sa putrezeasca chiar daca nu e treaba lui ce se intampla deasupra.sunt f scarbita.

manson a imbatranit dar mi-a placut sa ascult live mobscene,dope show,sweet dreams si beautiful people.dar a imbatranit.not fresh anymore

ps:
vaaaaaaaaai,i-a vazut monica columbeanu putzulica lui marilyn manson