Tuesday, July 3, 2007

i like it raw:music,life,myself,art.

coldcut ma fac de fiecare data cand ii ascult sa iubesc muzica din ce in ce mai mult.muzica neagra in special, desi ei sunt foarte albi.cred ca e din pricina contrastului.
suntem inconjurati de sunete si fiecare le combina dupa simturile sale.asa iau nastere felurite stiluri de muzica,substiluri si combinatii de stiluri.combinatii de n luate cate tz.
m-am oprit la muzica neagra dintr-un singur considerent:imi ating coarda sensibila foarte mult fara pic de efort.
am asistat in secolul xx la numeroase nasteri:jazz-ul,soul-ul,swing-ul,rock'n roll-ul,rocul,punk-ul,funk-ul,rap-ul,electronica etc etc.la inceputul secolului 21 asistam la fuziunile lor.traim intr-o era postmoderna in care tehnica mixta domina foarte multe arii.avem o multime de descoperiri si o multime de rezultate incat la un moment dat ne simtit depasiti si tindem sa credem ca posibilitatile de combinare au luat-o pe un fagas anti-artistic.in fond problema e simpla:nu trebuie decat sa acceptam faptul ca timpul trece si nu putem ramane niste nostalgici impasibili.
background-ul vietii mele(cam de unde cred eu ca incepe)s-a construit pe beats and rhymes.eu si acum gandesc in rime,vorbesc si simt atare.de la jazz,soul,funk,rap si alte fuziuni pana la matritza mea nu e decat un milimetru.se fixeaza,se combina,se joaca si produc arta.arta de a fi eu.cristina amelia.

recunosc ca uneori ma simt depasita de atata variatie. insa, incerc sa fac loc in sfera mea de cunoastere pentru ca uneori orice informatie este excelenta pentru conexiuni,iar arta inseamna conexiuni de orice natura.
remember what ol' dirty said:i mix some curtis mayfield,some delfonics(i forgot the others) with rap and that's me.

Ol Dirty Bastard-Dirty Minded (Documentary)






No comments: