Tuesday, July 3, 2007

prea mult din "somnul ratiunii"

am dormit f mult azi si m-am trezit cu un apetit pentru cautat lucruri interesante .deobicei nu ma inseala simturile cand vine vorba despre asa ceva.
totul a inceput de aici (nici nu mai tin minte cum am ajuns) si cautand la sectiunea literatura l-am gasit pe acest autor,despre care vazusem acum 2-3 ani parca un documentar foarte interesant pe tv cultural.(se vorbea despre cafenelele si mediile frecventate de el).
incet incet am ajuns si la premiul nobel................(click pe imagine)








blogul cantator al lui arigo

"sound unseen" este un festival de film si muzica independenta.se organizeaza in america avand ca locatii universitati,teatre cinema-uri etc,in jurul lunii septembrie-octombrie.inca nu am apucat sa ma uit in ce a constat fiecare an,dar din ce filme am vazut ca s-au rulat este ceva ce merita atentia.
enjoy
2000 cand totul a inceput
2001
2002
2003
2004
2005
2006

No comments: