Thursday, June 14, 2007

buna dimineata soare dulceag...........sper ca nu te-ai barbierit azi


de azi inainte nu am sa mai postez imagini cu lucrari facute de mine.imi e frica de imitatii de mor.am sa mai pun una 2..................de fapt nici nu stiu.ma invart intr-un paradox cu lapte inchegat si nu imi dau seama ce vreau sa scriu de fapt.............

in fine.....

pe 1 iunie mergeam pe langa cimitirul reinvierii(da da,ala unde am vedere de la mine din camera si balcon,si unde primavara miroase a flori frumoase).Pe sina de tramvai(36),in spatele meu, merge un om amarat.Palarie,pantaloni,camasa,toate jerpelite.E o silueta inchisa la culoare chiar si in lumina lampii stradale.Impinge un carucior de butelie in care se afla o boccea in patratele.Din ea(boccea) se auzea muzica lautareasca veche de jale.Era si beat pe deasupra.

LA METROU SUNT OAMENI MULTI/
FOARTE'ADANCI DAR FOARTE SCUNZI/
INTRE EI SUNT DOUA STATII................
..................................................................
....................................
..............................................
........................................................
..................................
...
..........
.........................................................................................................
..............................................
................................................................
UNDE AI UN' SA-I ASCUNZI

am avut aseara un vis ciudat ,pe care am senzatia ca l-am mai avut de cateva ori cel putin partea de inceput:
in orasul targoviste exista pe o colina un castel genul versailles.pentru a ajunge la el trebuie mai intai sa urci un fel de "bordura" imensa(are scari bordura aia) .pe ea e gazon si castelul.
se intampla lucruri ciudate la bodrura aceasta.este decorata cu basoreliefuri vii,care pun mana pe tine.ingeri si puti,colorati ca in pictura lui rafael"INALTAREA FECIOAREI"(ultima).sunt farte agitati si foarte nerushinati.
in sfarshit sa termin cu descrierea asta
ma plimb cu niste cineva de'a lungul acestei borduri si imi spune ca este singurul castel din lume care are astfel de decoratii......................mi se rupe filmul si ma trezesc ca ma duc spre un spatiu verde pe o carare de padure,din capul caruia o injur pe mama..........si intr-un intr-un autobuz invizibil pe gaura unei boxe :|

ps:ingerasii bagau mainile in decolteul fetelor si se jucau cu sanii lor

No comments: