Sunday, July 15, 2007

we want to see the Wizard,the wonderful Wizard of Bronx


NOAPTEA TRECUTA AM LUAT FOC.mi-au luat foc talpile,tamplele,temeliile,timpanele si testicolele celor de langa mine.
in suburbie s-a instalat marele vraji vraji teodor ca sa ne vreajeasca un pic.de fapt ce a facut el nu fu vrajitorie.he "put a spell on us" si a fost divin sa ii simt acul magic langa urechile mele.
am ascultat ,a doua oara dupa sugarhill gang,bucati clasice,clasice,clasice atat din south bronx si alte continente cat si funk.

doamne cat pot sa iubesc funk-ul.doamne cat pot sa iubesc muzica si piesa khadijei cu povestile electrecord.mi-a mers la suflet si ei au anuntat o noapte clasica prin ideea aceasta.ma bucura atat de mult faptul ca vexx inca poate.inca poate si e la fel de fresh ca intotdeauna.
rusu si flore sunt unii dintre cei mai rafinati bucatari muzicali de la noi.superba prestatia.

dupa ei a urmat un pic de haos.un haos care sincer nu mi-a placut pentru ca 1-probabil nu l-am inteles eu cum trebuie 2-pentru ca negativul ala era prea tare dat ca sa inteleg ce da deliric de ex ,carbon sau cedry2k.m-a lasat cam rece manifestarea de gen insa am observat (incercand sa deslusesc lirica) ca avand atat de multe maniere de a spune ceva pe un ritm de rap exista la fel de multe moduri de manifestare in concordanta cu ce se presteaza pe scena.

de exemplu:la un story-telling de tip slick rick sau g rap cel mult poti sa stai sa asculti si sa dai din cap afirmativ,afirmand ce se povesteste.la o piesa rimata care nu zice nimic gen ghostface,percee p sau deliric parca te apuca asa un dans,si o veselie ca nu te poti opri.bucatile cu subiecte sociale (gen cum o arde nwanda) sa imi fie cu iertare dar nu poti sa te misti deloc ci mai degraba sa stai sa asculti si sa cugeti.
oricum dupa aceasta scurta observatie/revelatie mi s-a taiat complet filmul.de ce?
din cauza beculetelor de la adidasii lui teodor :))(parca era melodia de la babilon zoo-space man).si a inceput nebunia .the beatnuts,45 king,krs&rahzel,bdp,jimmy castor bunch,wu tang,james brown...............................................doamne cat am iubit partea de la jimmy castor bunch pana cand a aparut o problema la ace :(.30 de ani de munca ca sa imi innebunesca creierul.l-as vrea la mine acasa,sa imi mixeze zilnic si seara inainte sa adorm.cred ca a prestat mai bine de 2 ore si......................giiiiiiiiiiiiiiiiiz.cu cat trecea timpul mai mult,disparea fiecare om din spectrul vizual,pana cand am ajuns atat de captivata ca eram doar eu si DJ-ul.

G W T a reushit sa ma distorsioneze f grav.m-a facut sa iubesc muzica din ce in ce mai mult,sa o simt si sa o inteleg mai bine.sunt inca socata de ce s-a putut intampla aseara si de modestia lui.wow.......imi place nespus OMUL din teodor atat la vorba cat si la port................................

nici nu pot scrie mai mult despre el .am incercat acum sa smulg cateva chestii cat mai lumesti din chimia ce s-a produs ieri.este minunat sa te duci si sa imbratisezi un om dupa ce a facut o astfel de magie.este minunat sa simti energia lui.
superb.divin. astea sunt cuvintele.

No comments: