Friday, September 28, 2007

azi e vineri si s-a dus pe apa sambetei

munculitza mea pe o saptamana s-a dus pe apa sambetei azi.
am dus la developat 2 filme,dintre care unul era cel mai important.
am intrebat cat costa si mi-a raspuns"depinde cate ies.unele pot sa nu fie expuse".
i-am spus "eh ies toate.doar imi stiu aparatul"
el raspunde"veniti maine in jur de 12".

am visat ziua de azi,nu mai aveam rabdare.

am ajuns la centru.ma vede si imi spune" nu am vrut sa te cobesc ieri dar un film nu a fost expus".am inceput sa fierb incet si sigur.eu" cum adica? care?" ma uit..........era filmul important.clocoteam deja.......... tineam plicul in mana si el se uita speriat la mine cereandu-si scuze neincetat si atunci ,pe un ton si o privire urata i-am spus "m-ai cobit"................am ieshit ca o vijelie dorind sa ard din temelii centrul lor de developare.

asa e cand o arzi retro..................

dar a iesit filmul cu creta

ne-am adunat si am desenat cu creta pe asfalt.la inceputul lui august..............








Narcelio's Capoeira Showreel






de la Fili - consolare ca acum nu se mai tin cursuri de portugheza la ambasada braziliei iar la ambasada portugaliei doar in timpul verii.la vara Fili..... promit!

No comments: