Friday, September 7, 2007

concert in 10 cuvinte

am primit azi un telefon care imi dadea 2 invitatii la festivalul george enescu.
dupa ce am luat robinetul realitatii din plin in dinti acum cateva saptamani(legat de acelasi eveniment),am mai luat azi inca unu.m-am gandit sa cedez alor mei invitatiile,sa se mai destinda si ei,sa isi revigoreze neuronii si m-au refuzat.am ramas surprinsa de imprevizibilitatea lor si cum isi schimba intre ei 2 starile.uneori ma fac sa cred ca nu ii cunosc eu si ca sunt o ignoranta.cand auzi de muzica clasica cum sa nu ai chef?se subintelege ca mergi.nu incape indoiala.sau sunt eu prea tanara incat sa nu inteleg comoditatile unor oameni de 50 de ani?
in fine .
am mers eu cu Bog.a fost excelent.debussy.padure.nijinsky dansand.multi batranei.doamne selective si motivat artagoase.un violoncelist excelent.revigorant.impresionismul francez in muzica dupa cele 2 pahare de absint.suprema forma de muzica.baie comunista cu apa calda.

ce frig e afara.

No comments: