Thursday, October 4, 2007

padurea naste ziare,sifoniere,bani si revolta.

cat am stat la braila am citit si presa-pe bulevardul independentei("-care presa?-cum care presa.presa noastra de ziare!").rezultatul e ca ma simt acum ca o baba radicalista care tuna si fulgera in dreapta si in stanga de nemultumire.si.............

.......de cand baietii de la administrarea padurilor si mediului(intelegeti voi la cine ma refer) au vandut padurile patriei sau au aprobat defrishari in masa(probabil au fost influentati de trendul barbatilor de bani gata-exmplu elocvent: cogeac- care se poarta rasi in cap),acum industriaia facatoare de mobile s-a mutat peste hotare de unde exportam mobilier facut din lemnul neaoshei mamei naturi.
ba un picior din ea ba o bucata de craniu si hopa shifonierul

am baut azi un suc la barul facultatii cu o nationalista revoltata.eu am incetat sa fiu o nationalista pentru ca a fi nationalist(vorbesc aici de romania) inseamna sa fii utopic in societatea secolului 21.asta este o scuza la ce am scris mai sus,dar cand vine vorba de mama natura nu mai conteaza de unde esti.
de la nationalism am trecut azi la francezi.imi place f mult sa merg la institutul francez.asa liniste e ,si multe carti,si scaune comode,si masute dragute,si lumina calda,(pe vremuri era si mancare calda la parter :)) ) si reviste frumoase cu poze colorate(ce enumerare agramata am facut dar cu valoare expresiva)..................si e tare frumos acolo.iti vine sa nu mai pleci(decat daca nu iti place limba franceza).mi-am pus azi teancul de carti despre arat contemporana si am inceput sa citesc,eliminand sistematic ba una ba alta ca la final sa raman cu cele 3 carti permise si 2 reviste.trebuie sa le aduc pe 18 octombrie.ce bine ca am scris aici ca sigur am sa uit.

No comments: