Sunday, October 7, 2007

tata urs cu a sa herghelie de cai verzi





a venit iarasi gipsy bogdan sa ne suceasca si sa invarta corpurile.

aseara,la clubul embrionului.

imi place ca atunci cand ma duc sa dansez(indiferent daca e vorba despre concert rap, eveniment electro,disco si tot ce tine de body motion) sa nu beau nimic.alcoolul imi pare ca este un intermediar neadecvat starii pe care vreau sa o am in acel moment.dansul este o stare mentala pana la urma, si nu vreau sa o fabric cu ceva artifiacial.liantul intre muzica si corp este creierul.
in cazul meu, creierul functioneaza foarte bine la stimulii auditivi cand este light,neingreunat de continutul unui recipient.
aseara totusi fara sa imi dau seamma am incalcat acest -sai-i spunem asa- tabiet sau crez.din acel moment m-am trezit intr-o situatie paradoxala.pe de o parte ma simteam grea,oboseam foarte mult- fata de alte dati cand dansam usoara ore intregi- si aveam un amalgam de stari de discomfort fizic,iar pe de alta parte auzem muzica diferit,dansam diferit si priveam diferit.dilematica situatie.am reusit insa sa razbat prin acele sunete de shot-guns,sirene de ambulata sau politie,tobe tribale,chitari isterice.
a fost o noapte tribala.muzica cerea activitatea tribala.bai mai mult de atat pana si riccarda avea o coafura tribala.au lipsit imprimeurile de leopard si fetele cu coame dese.

and now,let's get back to our program
am inceput sa citesc foarte mult in ultimul timp si pe viitor voi posta aici tot ce mi se pare interesant cu valoare de indiciu.

Nam June Paik

Nam June Paik (July 20, 1932 - January 29, 2006) was a South Korean-born American artist. He worked with a variety of media and is considered to be the first video artist.[1]


1 comment:

so.sorry said...

& he started as a classical music pianist but then met John Cage,and as Silve put it "you know who the father of video art is? He has a lot of children!":D