Sunday, November 18, 2007

DJ REVOLUTION GOT ME TO THE NEXT LEVEL on comprehending a musical event.

dupa ce mi-am revenit din magia Revolution-ara,mi-am dat seama ca in curand nu mai pot merge la concerte in conditiile in care stiu fiecare piesa.Am fost deja la cateva si mi-au fost indeajuns pentru a ma descototrosi de tripurile mele,si anume sa dansez pe melodia x sau y intr-un cadru specific.
a fost minunat ceea ce a facut dj-ul alaltaseara,si cred ca asta mi-a trebuit pentru a pune punct unor astfel de "circumstante".trebuie sa imi schimb premisele de acum incolo si sa regandesc situatia.
DJ REVOLUTION GOT ME TO THE NEXT LEVEL on comprehending a musical event.

dintre toate concertel la care am fost pana acum,acesta m-a multumit din toate punctele de vedere:de la oamenii foarte ok care au venit,muzica excelenta,complexitatea scenei-2 dj,o fata cu atitudine corecta,un mc ok-,durata show-ului cea potrivita,lipsa melage-ului -in deschidere romanii apoi invitatul special- etc etc.

il pot numi "a profi event"

No comments: