Saturday, November 17, 2007

DJ Revolution intr-o masina surpriza Porsche de la guma TUBRO

Este ora 1 dupa-amiaza si inca imi tiuie urechile.Parca as avea in loc de timpan o cascada furioasa.
Se varsa si acum tot ce am auzit aseara, cand s-a consumat un concert mare(de fapt a fost o noapte MARE-am suferit de o mare durere de cap, ochi,spate,picioare, de asemenea si de o mai mare incantare).
Dupa Marele Vrajitor Teodor si WU TANG,acest eveniment a fost la inaltime.Cu cateva inconveniente tehnice,DJ Revolution a reusit sa ma treaca pe TUBO speed,desi cu cateva ore inainte Mihai a reusit cu o simpa guma de mestecat(mi-a picat la surpriza un porsche :)) ).

Multe delicatese a servit STIMABILUL.Ca dintr-un bufet suedez si-a ales bucati pe care le-a amestecat pana au ieshit sandwichuri si tartine.Am gustat A TRIBE CALLED QUEST care era PHARCYDE in tovarasie cu ERIC B&RAKIM.au batut la usa lui SLICK RICK si el le-a aratat un spatiu INTERGALACTIC..............a inviat JAMES BROWN ,BIG L si BIGGIE.
Le'a scratchuit de mama focului incat am crezut ca nu mai plec intreaga din fabrica.A scos si sufletul din mine.A meritat pe deplin asteptarea.

Mixaj impecabil,treceri subtile de la un beat la altul,derutari auditive,piese diferite, asamblate ca o bucata singulara si unitara,toate acestea caracterizeaza prestatia lui REV.
un adevarat sejur prin istorie si indrustie.

Eternia mi-a placut f mult ca prezenta pe scena.Desi am ascultat-o doar de 2 ori in viata mea nu m-am simtit deloc straina de muzica sa.Un mare bravo pentru prestatie.
Reef neasteptat de frumos.Energic ca naiba.You don't have to be rich to be my bitch.
DJ Illegal deasemenea impecabil.

Am plecat pe o vreme pisacioasa.Nu mai puteam merge de beatitudine si nici sa vorbesc coerent.Honey, check it out, you got me mesmerized.

No comments: