Wednesday, December 19, 2007

mai demult scriam asa de usor

mi-am recitit azi vechiul blog si am gasit un text vechi .era o dedicatioe scrisa pe o carte:"Antichristul" .si scriam cam asa ceva acolo:

"am un ghem de par in cap.e ca o perna pe care se odihneste creierul meu.hiberneaza de cele mai multe ori materia mea cenusie, si de atatea ori ma cert cu ea ca nu e pe receptie cand e cazul.........
imi spui mereu ca sunt calda.te-ai intrebat vreodata de ce? stii de ghemul din capul meu?probabil ca nu.ei uite ca iti zic acum ca e un mic labirint.un labirint format din mii si mii de fire de par.un loc intunecos dar in acelasi timp linistit si cald.propice pt tine.exact ceea ce cauti.nu e un mediu dur,din contra e un mediu moale,nedur cum imi spui.
ce,nu ai vrea vreodata sa te ratacesti in el?sa te prinzi intr-un din retelele acelea ascunse?hehe bineinteles ca ai vrea.parul este nemuritor.la fel si ghemul meu.ascunde radacini,secrete si mistere.cum sa nu vrei sa ai acces la ele..............arzi de nerabdare sa le cunosti,sa afli fiecare purece care trece pe fiecare fir de par.vei fi fericit acolo.si daca esti tu fericit sunt si eu.inca un homeless si-a gasit adapost.
primavara,vara si jumatate din toamna in padure iar jumatate de toamna si iarna in ghem.avanti popolo..................va astept cu bratele deschise sa imi numarati puricii si de ce nu paduchii"




No comments: