Saturday, December 8, 2007

superficial HUSTLER

am vazut astazi pe mtv hits o alta versiune a videoclipului HUSTLER de la SIMIAN MOBILE DISCO.evident ca parerea nu mi-a fost schimbata-tot cred in superficialitatea piesei(din acest motiv imi place si imi displace in acelasi timp) ci din contra, mi-a fost intarita.ma face sa cred pe de o parte ca modul in care a fost conceputa a fost superficial(mai precis ,"delasator"-desi nu cred ca asta e cuvantul potrivit) iar pe de alta ,ca de fapt asta a fost scopul :sa creeze aceasta senzatie si sa aduca in prim plan ideea de superficial care este foarte foarte actuala.
de mult o melodie nu mi-a mai creat asa senzatii si se pare ca senzorii mei functioneaza foarte bine inca.
si parca imi place mai mult varianta asta pentru ca e mai subtila

Simian Mobile Disco - Hustler


decat asta noua


Simian Mobile Disco - Hustler

No comments: