Thursday, October 9, 2008

Cat de curand?

Am cam lenevit in ultimul timp la capitolul blog si asta cam moare.Ar fi cazul sa reconditionez un pic pe aici ca prea s-a ciufulit.

Dar nu stiu despre ce sa scriu aici.Despre mine in Norvegia?Cum e in Bergen? Ar fi cam turistic nu?
Va promit un jurnal ilustrat soon si niste articole despre oamenii cu care am interactionat aici.
Si poate ar fi cazul sa mai arat si la ce am lucrat sau la ce ma gandesc?Sa imi dezgolesc un pic creierul ar fi o terapie buna.
Am sa explodez ceapa.But soon.On the weekend.
Tot ce pot sa va zic este ca visez extraordinar de mult(vise nocturne adica) si ca soon se vor materializa in ceva.
Right now i'm into board games.................

5 comments:

Alice Gancevici said...

baga turistic, baga! baga si cu erasmusul de noapte. zex

cri said...

zex in noiembrie poate hahahahha
hai ca bag
v-am bagat pe voi frumosii mei intr-un workshop.
chiuveta infundata cu marbles de acum un an.

Alice Gancevici said...

sa'mi arati tot

cri said...

si tu sa imi arati TOT :P

Alice Gancevici said...

stai sa ma deschid la webcam