Friday, May 18, 2007

CEAI sub UNAgaleria?




Don'shoara Alice avea o dilema: sa caute un cadou asa mai special pentru un distins domn.
Nu putea alege ceva oarecare asa ca intram ieri,joi, in magazinul de obiecte "artistice" al facultatii de arte decorative si design.Asteptari mari desigur.............prostiiiiiiiiii,mofturi.Ne-am fatzait cam 20 de minute in speranta ca vom gasi ceva macar decent daca nu interesant si am plecat mai confuze si mai panicate decat am venit.Deadline-ul era vineri..............panicaaaaaaaaaaaa.
Azi,Don'shoara Alice ma baga intr-un subsol(sub sol adica sub partitura galeriei g)........un miros de vechituri.........mmmmm ce mireasma creativa.Plutea in aer o aroma de dinaintea anilor '89.Rafturi pline cu obiecte de ceramica si sticla,tablouri ratacite pe jos.Cam ingust spatiul dar nu ingusta diversitatea.Incepem sa "in gustam".Muscam dintr-o zaharnitza ce apartinea unui set al carei piese erau iscalite "faina,piper,malai etc",apoi dintr-un set pentru cosmetice,si intr-un final ghiftuite gasim "drill sergent-ul".Am spus DA.
40 de bishtari noi a costat
Pana astazi am crezut ca la Universitatea de arte Bucuresti nu mai exista lucruri interesante.......

No comments: