Tuesday, May 22, 2007

i'm alergic to myself!


......................si parca totul se lipeste de fatza si parul meu vesnic ciufulit.
am alergie la puful ala care zboara in fiecare primavara din copaci si la oameni.sunt alergica la priviri,la zambete unde este nutrita ipocrizia,la banane,la cola,la prea multa mancare,la carne,la creioane,la haine care se labartzeaza dupa a 2-a spalare,la seminaristi de anatomie care vin beti la scoala si vorbesc despre masoni si statiuni(nu balneo climaterice) ci cele concordante si contrariate,la moldovence de peste prut mici si cu privire rautacioasa,la infantilitate pe care scrie 21 de ani,la scuze si"imi dati voie" gratuite,la schizofrenia starilor de spirit.
dar imi place puful papadiei mele,papuci model roman,degetul de langa ala mare plat si f lung........nu imi prea plac azi multe lucruri decat cele ce tin de papadie.
ieri a fost un platou mare de tarte cu capsuni,azi un platou mare cu boala si desertaciuni.
am visat aseara ca mi-a cazut fusta la o terasa si m-am dus in chiloti cu fusta in mana la baie.baia era o sala mare unde in partea dreapta erau asezate circular closete transparente pline cu detalii.m-am asezat si............................si fusta tot nu am reusit sa o pun pe mine.

ma mananca toata fata si capul.am sa ma las de mancat si am sa beau mai multa apa.aparatul meu de fotografiat nu l-am mai folosit de ani si bani sa developez nu am.amarata sunt ca nu ma duc la krush...........gata rima.ca rama ma duc in pat.guten nacht!

No comments: