Friday, May 4, 2007

intre doamna d si doamna v se afla doamna t

"Lipsa de activitate de orice gen duce la sedentarism.sedentarism fizic si cerebral.totul este acoperit de case de paianjen,devin fade,subtiri,transparente,uniforme.
Da,da.uniforme........ de scolari.emotia celui de 7 ani atunci cand merge si isi probeaza prima uniforma si apoi inima lui saltanda cand se afiseaza cu ea in fata multimii.emotia pt nestiinta lui,pt acele multe uniforme la fel,identice,cu fiecare picatica asemanatoare,pt informatiile noi ajunse la suprasaturatie de mult timp.lume uniforma ,alcatuita din pete ,puncte,patratele si linii.
Liniile geometrice.linii curble precum cerceii ,linii frante precum viata mea,linii eliptice precum satelitul din jurul planetei jupiter sau a capului meu,linii verticale precm imi spune tata mereu sa fiu,linii orizontale precum tanjesc sa fiu in fiecare seara,linii scurte-linii lungi precum parul meu,linii de constructie modulate precum............precum nu sunt eu.

Un eu deformat din cauza vidului.un eu vidat.ce se afla intre doamna d si doamna t?sau intre doamna t si doamna v?sau intre doamna d si doamna v? Vid.............doamna v si doamna d formeaza extremitatile vidului.vid delimitat..........nici nu exista asa ceva.asta ce vrea sa insemne?ca cele doua doamne sunt vidate si ele?bineinteles.unde ar mai fi logica pana la urma?
Ce sens din nonsens pana acum.uniforma,linie,doamne si vid.............o linie uniforma creeaza o doamna vidata.sunt inconjurata de asa ceva,am facut si eu parte din acea linie uniforma si nu este exclus sa mai revin la acea forma.la acea forma liniara UNIFORMA.
dar sunt punctata si patata.imi place sa ma imbrac in patratele,sa fiu patata de lut,de tempera, acrilice sau acuarele.ma imbrac in patratele,pictez in patratele,colez in patratele,imi fac lucrarea de diploma in patratele.patratele albe si patratele negre in combinatie cu ocrul,galben,maro,rosu,verde sau violet.am scapat de vid.mi-am umplut eul cu patratele.fac tot legat de patratele,in afara de jocul de sah pe patratele virtuale. in rest imaginatie libera.
Chiar.......lansez in momentul asta o invitatie sa participati la un joc de patratele.eu va dau materialul care va va provoca imaginatia.in rest.............la patrate inainte la razboiul de sah virtual inapoi(cum spune proverbul ,nu)"

cred ca am scapat de introducere

No comments: